Banner created with MyBannerMaker.com

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Πονος στο μυαλο...



Καποιες φορες εχω τοσα μεσα στο μυαλο μου (παω στοιχημα κι εσεις) που μου προκαλουν πονο, ειναι η στιγμη που σου ερχεται να πεις "φτανει φτανει! μισο λεπτο, να τα βαλουμε σε μια σειρα! να ξεκαθαρισουμε λιγακι" αλλα δν το λες γτ σκεφτεσαι ποσο γελοιο θα φανει να σε δουν να παραμιλας....που ειναι τοσο μπερδεμενα και θες να σταματησεις για λιγο να ασχολεισαι με μαθηματα, δουλειες, υποχρεωσεις, διαβασματα, θες να κατσεις δυο ωρες με την ησυχια σου να σκεφετεις, για να μπορεις να συνεχισεις να ζεις και να ξερεις που πατας και που βρισκεσαι, τι συμβαινει. ειναι πολυ χρησιμο να αποβαλλεις πρωτα ολες τις σκεψεις και μετα να τις εξετασεις μια μια με την ηρεμια σου.....με λιγα λογια αντιμετωπιζεις πιο ευκολα το προβλημα οταν αυτο δεν εχει ψυχολογικη επιδραση πανω σου εκεινη τη στιγμη....just think of...

2 σχόλια:

  1. εγω το θυμαμαι να συνεβαινε πολυ εντονα στα 13-14 μου, αν και γενικα μου συμβαινει, εξου και η σκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή