Banner created with MyBannerMaker.com

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

2.54...

2.54 δειχνει το ρολοι κατω στη γραμμη στην επιφανεια εργασιας.....αστερια εξω δν εχει, σαν να ειναι η γη μια φυλακη, τα συννεφα βαζουν φρενο στα ρομαντικα χαζεματα προς τα βαθη της αβυσου του συμπαντος...κι αισθανομαι πνιγμενος, χωρις ελπιδα, εδω στις δινες του μυαλου, χαμενος στις σκεψεις και στον πονο...ναι, δν ξερω τι συμπερενετε απο αυτα που γραφω και αναρτω αυτες τις μερες, παντως εγω βρισκομαι σε μια απο τις δυστυχεστερες και δυσκολοτερες περιοδους στη ζωη μου. φοβαμαι, φοβαμαι πολυ....δν ξερω πως να συνεχισω, τι κι αν πηρα γνωσεις ή εμπιρειες? δν εχω αγαπη τωρα....και για αλλη μια φορα διαπιστωνω ποσο αναντικαταστατη ειναι...τωρα που το ειπα, το "το παν στη ζωη μας η αγαπη" θα ειναι μια καλη αναρτηση να κανω να δειτε αυτο το συγκλονιστικο κειμενο...μεγαλη απαισιοδοξια, δν πειραζει ομως ελπιζω ο αινσταιν να εχει δικιο "ο θεος ειναι πολυ περιπλοκος αλλα ποτε με κακο σκοπο", μεγα αινσταιν ας εχεις δικιο και παλι, να με βγαλεις ασπροπροσωπο! για αλλη μια φορα εδω σας ανοιγω τη χαοτικη ψυχη μου, δν ξερω τι και γτ σας γραφω απλα, εκφραζω οτι ακριβως μου ερχεται στο μυαλο τη δεδομενη στιγμη...ασχετο, εχασε κι ο παοκ χθες, (ειδα το κασκολ και το θυμηθηκα ααχχαχα)δν πειραζει ευελπιστουμε στο κυπελλο :P:P (κλ μη φανταστειτε τπτ φανατισμους, ριλαξ εμαι! χαχ ). παλευω να σωθω, γτ θα πεσω σε καταθλιψη σε λιγο, αφηστε μεγαλη στεναχωρια!!(οχι για τον παοκ εννοειται!!..προσωπικο) και πηγε 3.10 και ακομα γραφω οτι μου ρθει, θα το διαβασετε ηθελα να ξερα? ελπιζω συνεχιζοντας να πανε ολα καλα....αυτη η αναρτση δν εχει εικονα, η εικονα θα ειναι το κειμενο αυτη τη φορα.....3.14

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου