Banner created with MyBannerMaker.com

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Συζητησεις....



Ισως βγει μεγαλη αναρτηση, θελω πολλα να πω...

Καταρχας να πω πως απο τις αγαπημενες μου ασχολιες ειναι να συζητω για διαφορα, μαλιστα ισως ειναι το διασκεδαστικοτερο για μενα....

Συζητησε λενε ειναι η εξεταση των σκεψεων, διατυπωνω μια αποψη, ο συνομιλητης μια εξεταση πανω στην αποψη μου, εγω μια εξεταση στην εξεταση του και παει λεγοντας...δλδ στη συζητηση ουσιστικα ζηταμε απο τον αλλο να μας πει αν σκεφτομαστε μ@λ*κιες ή λεμε τπτ της προκοπης!

Εχω συζητησει πολυ στη ζωη μου, πααααρα πολυ και εχω να συζητησω πολυ ακομα (κι εσεις ελπιζω)...απο τα πιο αιωνια/καθιερωμενα θεματα "υπαρχει θεος?" (ειδικα αυτο το 'χω αχτι! ΠΟΟΟΟΟΟΣΕΣ φορες ρε γμτ? ποοοοοοσες θα το συζητησουμε???? ε δλδ του πο**στη πια!) "υπαρχει αληθινη αγαπη?", "υπαρχει κεραυνοβολος ερωτας?" εως πιο ειδικα "ειναι ισα ή διαφορετικα τα δυο φυλλα?", "περι μπιγκ-μπαγκ", "αντιβαινει η θεωρια της εξελιξης στη δημιουργεια?" μεχρι και πανδυσκολα φιλοσοφικα "γιατι ΚΑΤΙ και οχι ΤΙΠΟΤΑ?", "ποιο το νοημα της ζωης?", "περι θανατου", "για την αληθεια", "για τη λογικη" και πρεπει να πω πως για μενα δν υπαρχει καλυτερος τροπος να εξασκησεις το πνευμα σου απο το να συζητας!

Η συζητηση δεν ειναι ευκολη υποθεση, καταρχας πρεπει να ειναι ολοι διαλλακτικοι και ανοιχτοι και λογικοι, επισης ακομα κι αν καταληξουμε σε ενα συμπερασμα αυτο μπορει να σημαινει κατι αλλο για τον εναν και κατι αλλο για τον αλλον. επισης πρεπει να υπαρχει και μια χ ορεξη, γτ η συζητησεις πανε μακρια και πρεπει να εχεις χρονο και διαθεση και ατομα να συζητησεις...

Συζητηστε! συζητηστε για να προβληματιστειτε και να προβληματισετε κι αλλους....η συζητηση ειναι μια καταπληκτικη αφυπνιση...το μονο οπλο εναντι της προπαγανδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου