Banner created with MyBannerMaker.com

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Και κατι για τη τεχνη....




Χμμμ αν και ηδη μου ειπαν πως κανω πολλες αναρτησεις, ναι μου το παν αρκετοι...ε οκ, παρτε το πως ειναι αρχη και εχω πολλα να εκφρασω, να πω, να τονισω....χμμμ τωρα λογω περιοδου, δε θα αναρτω πολυ συχνα οποτε θα εχετε χρονο να διαβασετε οτι θελετε, γιατι μαλλον το μπλογκ θα μεινει "στασιμο" για ενα διαστημα....α, ναι! ο τιτλος της αναρτησης, σωστα, χμμμμναι σκεφτηκα να προσθεσω μια κατηγορια για τεχνη, οπου βασικα σε λιγες γραμμες θα κανω προσωπικα σχολια για καποιο πινακα μιας και εχω ασχοληθει με το θεμα, οποτε θα σας επισημανω πραγματα που πιθανον ουτε που σκεφτηκατε αλλα κι εσεις με σχολια θα μου επισημανετε δικα σας....δε φανταζεστε ποσα διδαγματα μπορειτε να παρετε απο το να σχολιαζουμε πινακες, και ποσο ενεργοποιει τη σκεψη...αυτα, σορρυ για τη μεγαλη αναρτηση. αααουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου