Banner created with MyBannerMaker.com

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Bιβλιοθηκη, μια πονεμενη ιστορια......



Τα περισσοτερα απο τα σπιτια που επισκεπτομαι και βασικα που εχω γενικα στη ζωη μου επισκεφτει δεν εχουν ουτε ιχνος υπαρξης αυτης ζεστης γωνιας. και αντε οι ανεργοι, αντε οι νιοπαντροι, αντε οι εργατες και οι μηχανικοι, αλλα και οι φιλολογοι? και οι φυσικοι? και οι γιατροι? και οι μαθηματικοι? (στη τυχη τα λεω, απλα τονιζω επαγγελματα δηθεν "μορφωμενα") και οι δασκαλοι? και οι "γαλλικα και πιανο" τυποι? ουτε για τη μοστρα δλδ??? ουτε ΕΝΑ ΡΑΦΑΚΙ, τονιζω κι επαναλαμβανω για τους ερωτευμενους, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΡΑΦΑΚΙ????? ουτε ενα γ@μ*μενο βιβλιο ρε κολλητε?? τι σκ@τα πτυχια εχεις ρε??? με ολη τη βαθιαααααα ειλικρινεια, 3 ηταν τα σπιτια μεχρι σημερα που υπηρχε βιβλιοθηκη, απο ολα οσα εχω επισκεφτει. και το ωραιο ειναι οτι στο παιζουν και "κουλτουρα" και πανεπιστημονες επι παντος επιστητου και αποψη για ολα! ουτε ενα βιβλιο μεσα στα σπιτια, ουτε ενα, μονο τα σχολικα του παιδιου, αν υπαρχει παιδι.

 Μακαρι ολοι μας να ειχαμε μια βιβλιοθηκη. ναι η ζωη δεν ειναι μονο τα βιβλια, αλλα ειναι ωραιο να διαβαζεις που και που, εστω λιγο. εγω σας το προτεινω παντως σε ολους σας, διαβαστε, να εχετε κατι να σας δινει τροφη να σκεφτεστε, με βιβλια που σας αρεσουν αυτα που θελετε, ασχολειθειτε με το διαβασμα αξιζει. φυσικα σημασια εχει το διαβασμα, οχι η βιβλιοθηκη, διαβαστε και ας μην τα εχετε μετα, διαβαστε κυριως αυτο αξιζει παν'απ'ολα, χεστε τη βιβλιοθηκη, διαβαστε κατι που γουσταρετε, θα σας αρεσει....αλλα διαβαστε, εγω ανεφερα τη βιβλιοθηκη ως ενδειξη του οτι μαλλον οι περισσοτεροι δεν διαβαζουν...just think of

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου