Banner created with MyBannerMaker.com

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

3.24...



...ξεκιναω αυτη την αναρτηση. εδω στο μπαλκονακι μου, τρωω κερασια, εχει ωραιο αερακι, τα αστερια (γ@μω τη συννεφια μου γ@μω) ειναι τελεια (οσα φενονται)....λοιπον διαβασα τη νεα θεωρια της διττοτητας που ελεγε πως καθενας ζει σε δυο παρραληλες ροες χρονου και μπλα μπλα μπλα...δυσκολη θεωρια, οκ θα τη χονεψουμε...εξαλλου δεν αποδειχτηκε (δε σας κρυβω ποσο με συναρπαζει αυτο! δεν ειμαι αναγκασμενος να δεχτω αλλη μια τρελη, επιπονη ριμαδα αληθεια! γιοχοχουυυυυυυυ!). δεν αποδηχτηκε, ποιος τη χ*ζει λοιπον ε? (βριζω πολυ τελευταια, θα το κοιταξω χμμμ). ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ φιλαρακι! καλοκαιρααρα ναι! ταξιδακια (αν ειμαστε καλα, αν εχουμε την οικονομικη δυνατοτητα), μπαλκονακι, κουβεντουλα, ταβλακι, σκακι, διαβασμα....ατελειωτο αραλικι...αυτη ειναι ζωη! και η χρονια ηταν κουραστικη! πολυ! τωρα θελω να περπαταω ξυπολυτος στην αμμουδια διπλα στο κυμα που σκαει, ατελειωτα ξενυχτια με παρεουλα (ενω την υπολοιπη χρονια κοιμομουν με τις κοτες θα μου πειτε τωρα...ε οκ, παλια μου τεχνη κοσκινο!)...ξεσκαμε λιγο ρε αδερφε! πφφ ολα πανε καλα...νιωθω ωραια και αναλαφρα..δλδ ανακουφισμενα, αυτο που κλινεις τα ματια κι αφηνεις χαλαρο το σωμα σου, ισα για να μην πεσεις κατω απ'τη χαλαρωση....βεβαια δε σταματαμε να σκεφτομαστε, γιατι αλλιως τη βαψαμε...αλλα καλοκαιρακι ειναι, ας σκεφτουμε λιγο λιγοτερο, ας κανουμε περισσοτερες βλακειουλες, να χουμε να θυμομαστε εντονες στιγμες με γελιο. χαρειτε, χαρειτε!! 3.35 ( ειμαι γρηγορος ο ατιμος :pPPPp)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου