Banner created with MyBannerMaker.com

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Καλουπιαααα....



Με τη σπανε τα καλουπια, τα κομπλεξ, οι επιλεκτικοι συνδυασμοι. οι τυποι "ειμαι φιλολογος, ακουω θοδωρακη και χατζιδακι, διαβαζω εγγονοπουλο και καβαφη".....ΟΧΙΙΙΙΙ ρε κολλητε!! δν το μπορω αυτο το κολλημα...καταρχας ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΕ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. οχι ρε φιλε, προτιμω το "ειμαι φοιτητης, ακουω σκυλαδικα, hard rock, ραπ, διαβαζω πλατωνα, μαθηματικα και αστρονομια, μπλα μπλα" δλδ ελεος, η μουσικη ειναι ο καλυτερος τροπος εκφρασης και πολυ λογικο να ακους τα παντα, αρκει να σ'αρεσει το κομματι, εγω εχω κλαψει με καψουροτραγουδα και εντεχνα, εχω γλεντισει με σκυλαδικα, εχω χτυπηθει κατω με heavy metal...γτ απλα ετσι ενιωθες. μην κολλατε, μην μπενετε σε καλουπια, καντε αυτο που σας εκφραζει, ξεπεραστε τα κοπμλεξ, διαβαστε κατι για να σας βαλει στις αναλογες σκεψεις. ειναι ωραιο να εισαι ανοιχτος, ναι ανοιχτος, τι απλευθερωτικη λεξη, τι καθησυχαστικη!!! μη μπαινετε σε καλουπιαααα!!!! τιποτε δεν σε εμποδιζει να κανεις κατι αλλο...just think of...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου