Banner created with MyBannerMaker.com

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Πως πανε τα πραγματα στη ζωη σας? [αποτελεσματα δημοσκοπησης]



Καταρχας με μεγαλη μου χαρα υποδεχομαι τους νεους μου 4 αναγνωστες, ευχαριστω παιδια ελπιζω αυτο το μπλογκ να σας δινει τροφη και να σας προκαλει τη σκεψη....hope you like it (που λεμε στο χωριο μου)

λεποοοοοοον....πως πανε τα πραγματα στη ζωη σας...γκουχου, γκουχου...[ψηφισαν 7]

0 % (0) μια χαρουλα : κανεις ρε???????? τσ τσ τσ μιζεροι ανθρωποι....αντε σς ευχομαι να σας πανε

28 % (2) ε οκκκκ...καλα ειναι δε λεω : χμμ σε καλο δρομο ειστε, continue....

57 % (4) ασε ασε πολυ μπερδεμα μωρ'αδερφακι μου : κι εγω αυτο ψηφισα...αφηστε αφηστε αντε να βγαλουμε καμιαν ακρη!!! αιντε να δουμε θα μπει ο ερμης αναδρομος??? (ελεοc :P )

14 % (1) χμμ...ΣΚΑΤΑ!!! : χαιρομαι που εισαι μονο ενας φιλε μου!!! αν και θα ηθελα να μην εχει ψηφους αυτη η επιλογη, τεσπα υπομονη κι ουρανος....ξες παρακατω, δε θα στα λεω γω! :P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου