Banner created with MyBannerMaker.com

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Οι τελευταιες επιθυμιες του μεγα....



Μια αληθινη (συμφωνα με τα αρχαια κειμενα) αλλα και πολυ διδακτικη ιστορια.

Μια μερα ο Μεγας Αλεξανδρος καλεσε εναν συμβουλο του και του εκμυστηρευτηκε τις τρεις τελευταιες του επιθημιες. 

"Θελω στην κηδεια μου να κουβαλουν το πτωμα μου 3 επιφανεις γιατροι. καθως περναω απο πισω να πετατε το χρυσο μου και ολο μου το θησαυρο της αυτοκρατωριας. θελω να αφησετε και τα χερια μου να κρεμονται απο το σωμα μου"

"γιατι μεγαλειοτατε? τι νοημα εχουν αυτα?"

"θελω να δειξω πως ακομα και οι καλυτεροι γιατροι ειναι ανημποροι μπροστα στο θανατο. πως τη περιουσια μας κι ολα αυτα τα παρομοια δεν τα παιρνουμε μαζι μας και πως φευγουμε με αδεια χερια"

...just think of....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου