Banner created with MyBannerMaker.com

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Μην περιμενεις...



Μην περιμενεις να ζησεις....μην περιμενεις. ''ΕΓΩ????????" θα πειτε (σκεφτειτε) οι περισσοτεροι...ναι, ολοι μας!

Αχ ποτε θα τελειωσει το δημοτικο!!!... αχ ποτε θα τελειωσει και αυτο το γυμνασιο εχω βαρεθει τη ζωη μου!! δυο χρονακια ακομα, δυο χρονακια κι ολα θα ναι τελεια....ουφφφφ ποτε θα τελειωσει το λυκειο να φυγω απο δω μεσα!!! να γινω φοιτητης...να ΖΗΣΩ κι εγω..ποτε!?....αντε να δουμε ποτε θα τα περασω και αυτα τα μαθηματα να παρω πτυχιο να σηκωθω να φυγω!!!...αντε τωρα να βρουμε δουλεια, μακαρι να βρω να τελειωουμε!! μολις βρω ολα θα ναι καλα και θα ζησω σαν ανθρωπος!!.....ποτε θα βρω κι εγω καναν ανθρωπο της προκοπης να αραξω?? ποτε θα ερωτευτω??? ποτε θα νοικοκυρευτω να βρω την υγεια μου???.....δεν αντεχω αλλο, ποτε θα παρω αδεια, ή ακομα καλυτερα ποτε θα παρω συνταξη να ησυχασω επιτελους??? να ΖΗΣΩ!!!....ποτε θα βρεις κι εσυ γιοκα μου μια δουλεια, μια καλη κοπελα??? ποτε θα νοικιρευτεις να ησυχασουμε??? αντε να ζησουμε κι εμεις λιγακι σαν ανθρωποι, ησυχα ησυχα...ποτε θα μου δωσετε τη χαρα παιδια μου να κρατησω στην αγκαλια το εγγονακι μου??? ποτε θα μου κανετε ενα εγγονι??? αμα το κανετε θα μαι ευτυχισμενος/η!!

Σιγουρα πολλοι εχουμε πει παρομοιες, αν οχι ιδιες φρασεις, και θα πουμε , ισως και καποιες που αναφερονται σε μεγαλυτερες ηλικιες...μια ζωη περιμενουμε να ζησουμε! περιμενουμε να παμε σε μια αλλη φαση για να ειναι καλυτερα, ποτε δεν μας αρεσει εκει που βρισκομαστε, νομιζουμε πως αργοτερα ολα θα ειναι ροδινα...νομιζουμε πως μολις συμβει το ταδε θα ειμαστε ευτυχισμενοι χωρις να ποθουμε τπτ αλλο, στη ησυχια μας. παντα νοσταλγουμε το επομενο σκαλοπατι...

Μην περιμενετε να ζησετε!!!! ΗΔΗ ΖΕΙΤΕΕΕΕ!!!!!!


just think of...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου