Banner created with MyBannerMaker.com

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Eυτυχια το πιο σπουδαιο!



Σορρυ ρε (Αριστο)τελη αγορι μου, ειμαι μεγαλος ζηλιαρης, το ξερω, το παθαινω αυτο με σας τους "μεγαλους"...θα ξηγηθω στα παιδια αμεσως: αυτα που θα πω για πρωτη φορα στο μπλογκ δν ειναι δικες μου σκεψεις αλλα ενος πανσοφου ανδρα που ζουσε εδω διπλα στη χαλκιδικη, και ειπε αυτα πριν 2.500 χρονια, αυτα που εγω και η ανθρωποτητα γενικα ποτε δεν θα σκεφτομασταν ουτε στον 56ο αιωνα...βλεπετε το μυαλο δν εχει χρονο. και θα παρω εδω την φραση του, την πιο σπουδαια που ειπε κατα τη γνωμη μου..."σπουδαιοτατον των παντων αγαθων εστι η ευδαιμονια" και για αυτους που δν ξερουν αρχαια "σπουδαιοτερο απ'ολα τα αγαθα ειναι η ευτυχια". ωραια φραση, παθαινετε κι εσεις ειμαι σιγουρος αυτο που παθαινω κι εγω οταν διαβαζω γνωμικα και ρησεις. ξαφνικα σου ανοιγουν τα ματια, χωρις να ξερεις τι εννοει, ομως ξερεις πως ειναι αληθεια, σαν απο ενστικτο, σου μοιαζει τοσο σωστο και δν ξερεις γτ...βλεπετε οι σοφοι ειναι λιγομιλητοι, σκεφτονται πολυ και μιλανε λιγο, σε δυο λογια σου συμπηκνωνουν το νοημα του κοσμου.....αχ αχ πολυλογωωωω!!! παμε στο ψιτο! βουρ! λοιπον που λετε γιατι εχει δικιο ο αριστοτελης? επειδη ειναι ο αριστοτελης?? μπα....εχει παντως μια φοβερη εξηγηση στο εργο του "ηθικα νικομαχεια" (οι θεωρητικοι της γ'λυκειου τα ξερουν απο 1ο χερι χαχα)....η ευτυχια ειναι το μονο πραγμα που θελεις να κατακτησεις! why??? γτ οτι αποκτας το αποκτας επειδη νομιζεις πως θα σε κανει πιο ευτυχισμενο, και το θελεις χαρη της ευτυχιας, ομως την ευτυχια την θελεις για την ιδια, για τον ιδιο της τον εαυτο! ειναι λοιπον αυτο που ζητας, και για χαρη του αποκτας οτι αποκτας, ομως το ιδιο ειναι το μονο που σε ενδιαφερει και θα σε κανει ευτιχσμενο!!! εγω θελω μονο να συμπληρωσω πως οτι κανετε και το κανετε για το ιδιο και οχι για να πετυχετε κατι αλλο, οτι αγαπατε ειλικρινα, τοτε ναι θα ερθει η ευτυχια.....η ευτυχια ειναι λοιπον το πιο σπουδαιο...να ειστε ευτυχισμενοι!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου