Banner created with MyBannerMaker.com

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Ο Θεος κι ο επιστημονας...



[σημειωση: εχω εκφρασει απειρες φορες τις αποψεις μου γιαυτο το θεμα...αν και ασχολουμαι πολυ με την επιστημη και αποδεχομαι (αλιμονο) καθε θεωρια της, δεχομαι το θεο και πιστευω βαθια. δικη μου αποψη. δν εχω κατι με την αθεϊα, μαλιστα συναναστρεφομαι τοσους αθεους που με θεωρω εξαιρεση πλεον :P. δν εχω να σας περασω καποιο μυνημα λοιπον, απλα αυτη η ιστοριουλα μου αρεσε πολυ και μου κεντρισε το εδνιαφερον, διαβαστε:]

Μια μερα ενας επιστημονας πηγε στο Θεο και του ειπε "θεε μου, δν σε χρειαζομαστε πια, ξερουμε πως δημιουργηθηκε ο κοσμος, μπορουμε να φτιαξουμε ζωη απ'την αρχη"
"πολυ ενδιαφερον αγαπημενε μου" του ειπε γελαστα ο Θεος, "για δειξε μου, θελω να δω!"
"ε να, δεν ειν'τιποτα, οπως εσυ παιρνουμε χωμα...." και πηρε χωμα αρχιζοντας να πλαθει ενα ανθρωπινο σωμα.
ο Θεος τον σταματησε "οχι οχι!! παρε ΔΙΚΟ ΣΟΥ  χωμα!"

justh think of.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου