Banner created with MyBannerMaker.com

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Και με τρομαζει....



...το μυαλο μου. με τρομαζουν οι σκεψεις κι η αληθεια...μεχρι να συμφιλιωθω. αχ παππου ποσο δικιο εχεις...σου ειπα "η αληθεια ποναει" και μου απαντησες αυστηρα "οχι γιωργακη, η αληθεια ειναι το σωστο! γιατι να ποναει??".....κι ομως το δυσκολο τελικα δεν ειναι π.χ να διαβασεις την θεωρια της σχετικοτητας, το δυσκολο ειναι να την καταλαβεις, μετα αφου ειναι αναγκαστικα αληθεια δν μπορεις να την διαψευσεις και μετα ερχεται το δυκολοτερο: να συμφιλιωθεις με την αληθεια, να το συνιθισεις, να μην σου φενεται τρελο. κι ολο αυτο μου συμβαινει κι ολο φοβαμαι, διαβαζω κατι και τρομαζω, ισως επειδη δν εχω καποιον να το μοιραστω, ποιος καθεται να συζητησει μαζι σου σχετικοτητα??? ποιος? οχι, εγω ειμαι ο συντακτης εδω, εγω θα απαντησω, ΚΑΝΕΙΣ my friend (που λενε και στο τεξας)!!! μα δν πειραζει  κι εγω δν θα θελα να συζητω μονο τετοια, αλλα οκ μια κουβεντουλ κακο δν κανει ε? 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου